Book os

Dagbogsskolen holder foredrag og workshops for både børn og voksne, på skoler, højskoler, arbejdspladser, plejehjem m.m. Her inspirerer vi til dagbogsskrivning og hvordan man kan bruge dagbogen i sit arbejde og liv.

Når vi holder oplæg giver vi altid en introduktion til dagbogen i et historisk perspektiv og som litterær genre. Hver gang gør vi os umage for at tilpasse oplæg og øvelser til den gruppe vi møder, og har erfaring med at dagbogen foruden at rumme en individuel refleksionsproces, er et meningsfuldt udgangspunkt for at reflektere i fællesskab og lære hinanden at kende.

Alle kan skrive dagbog! Vi har blandt andet undervist børn i at skrive lister om alt det voksne burde vide og manuskriptforfattere i hvordan man kan udnytte dagbogens fiktionspotentiale.

Skriv til os på dagbogsskolen@gmail.com